El Doctor Baselga ha mort als 62 anys d’edat, víctima d’una malaltia neurològica actualment incurable i de ràpida evolució. Baselga ha estat un referent internacional en la lluita contra el càncer com és conegut, vinculat al Departament d’Oncologia de la Vall d’Hebron. Com és conegut, va ser impulsor del concepte de medicina personalitzada, per a una major efectivitat en el tractament del càncer.
El 2010 es va traslladar a Boston (EUA) per dirigir la Divisió d’Oncologia, amb més de 100 investigadors i investigadores de l’Hospital General de Massachusetts / Escola Medica de Hayward-
Baselga és un referent de qualitat investigadora amb un gran fons humà: era un excel·lent comunicador sobre com afrontar el càncer i com evolucionaven noves medicines per salvar més vides.
La seva família ha demanat que en comptes d’enviar flors que dipositin un donatiu a l’Hospital on ha treballat per aplicar -los en la investigació del càncer. En menys de dos dies ja s’han recaptat 50.000 €
Des d’Aula Actual, pel seu talent i per la seva capacitat de generar esperança, li volem fer un agraït reconeixement
Comentaris recents